aq n shah_cml...(^,^)

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 16

tag from teha

1) Bekas kekasih saya-
daniel bgg!

2) Saya sedang mendengar–
lg yg agk jwg but rocky...

3) Mungkin saya patut–
blaja...tp mlaaaaaas sgt....

4) Saya suka–
nvl, komk, drama cinte, nnnn shah...ahakz

5) Sahabat-sahabat saya–
teha, nani, iylia, ama...yg len x rpt agt..tp bley dktkn 1 kls 2 aq kwn...

6) Saya tak faham–
laki

7) Saya kehilangan–
spek...jmbn kfc 18 2 fancy gle2 ngan spek aq....

8) Ramai yang berkata–
aq ni slekeh...

9) Cinta itu adalah–
sesua2 yg skr diucpkn dgn kt2...dn kite hny akn tawu ble kte da rs...

10) Di suatu tempat, seseorang sedang–
kuarkn dmpt die nk byr pc die...

11) Saya akan cuba–
mnjg khrmtn drku!

12) Perkataan SELAMANYA membawa maksud–
4ever but hny akn dpshkn dgn ajl...

13) Telefon bimbit saya–
nokia 7390...special edtn 2 taw...smpi housing pown x de...

14) Bila saya terjaga-
akn tgok nset..amek bear2 yg da trhjth kat bwh...n blanketkn drku brsm2 kekasih ku e2...

15) Saya paling meluat–
law oqg pki 2dg tp hair die trjnti cameko kude...bek x yah pki 2dg je cm2...

16) Pesta/parti adalah–
1 mjls 4 mraikn sumti..even de rmh2 1...

17) Haiwan yang paling comel pernah saya temui–
kucing, ank lion n tiger, panda....

18) Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah–
17 coz thn ni aq slalu gle kuar....

19) Hari ini–
bear2 ikowt g jln2...

20) Malam ini saya akan–
tdo...

21) Esok pula saya akan–
g skul..trial...duh

22) Saya betul-betul inginkan–
lappy yg brfunction sebeknyer...

23) Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini–
pergh.......bnyk gle jrwt...

24) Pusat membeli-belah atau arked permainan-
aq slalu g kat jusco bukt rj je...

25) Makanan Barat atau Jepun?–
brt...x ske mnth2...uwwweeekkkkk....

26) Bilik yang terang atau gelap?–
trg...

27) Makanan segera adalah–
x elok 4 bdn...

28) Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang–
tata...kat pp...td die kol..die pown x g skul...mntg2 da abes trial...

29) Siapa yang anda ingin tag-
sesape yg sudi mlwt ke blog yg jrg diupdat ni...

0 kOmEnToR:

Post a Comment